ناب رمان
دانلود رمان | دانلود رمان عاشقانه |nabroman | رمان
ناب رمان
دانلود رمان چت روم احساس با لینک مستقیم و رایگان برای موبایل و کامپیوتر

دانلود رمان چت روم احساس با لینک مستقیم و رایگان برای موبایل و کامپیوتر

دانلود رمان چت روم احساس با لینک مستقیم و رایگان

خلاصه رمان:
قصه ای از دنیای یک نوجوان … نوجوانی که منم و ریشه ی فرداهایم خلاصه ای مختصر در این روزهاست … درازای این روزها تا کجاست…؟ روزهایی از جنس ناب بودن. این بار این منم که به دنبال بودنی متفاوتم… فاصله است … از نبودن تا بودن و پیدا شدن! فقط به اندازه ی یک کلیک یا حتی فشاری کوچک به کلمه ی ورود فاصله باقی است!

 

ورود به بخشی از دنیایی که وجودش تنها مجازی از یک واقعیت است! یک نام کاربری … شاید یک رمز عبور … ورود … اسم ها و یادها قلابی باشد یا نباشد اهمیتی ندارد زیرا شناسنامه نیست که هویتت را افشا کند!

 

اما… لحظه ای رسید که هویت مفهوم یافت! در پشت همه ی شیطنت های یک نوجوان … پاسخ صداقت کلامش آن روز ٬ بی درنگ صداقت بود … چه شد … چرا این ورق برگشت؟ مستحق این برگشتن بود؟ مستحق گفتن هر چیزی که در دلش وجود داشت؟

 

بدون دیدن و شناختن می توان دلیل یافت بر این حس؟ یا اینکه بازی است؟ یک بازی مثل همه ی بازی های دوران شیرین کودکیمان! زمانی که بزرگترین دغدغه ی زندگی ما همین بود”بازی کردن” آیا میتوانم در این جامعه با تمام مشکلاتش این لحظات را با کل گرفتاری هایش باور کنم این آینده را؟ به راستی درک امروز من و تو چه سرنوشتی دارد؟

  • اشتراک گذاری
لینک های دانلود
  • 1856 روز پيش
  • admin
آرشیو نویسندگان
تبلیغات متنی
درباره سایت
ناب رمان نامی آشنا برای علاقه مندان به خواندن رمان و کتاب، بعید است علاقه مند به خواندن رمان باشید و حداقل یک بار به ناب رمان سر نزده باشید بیش از 4000 رمان رایگان و فروشی در سایت بیانگر قدمت ما در این حوزه می باشد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " ناب رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.