ناب رمان
دانلود رمان | دانلود رمان عاشقانه |nabroman | رمان
ناب رمان
دانلود رمان چشمان آتش کشیده با لینک مستقیم و رایگان برای موبایل و کامپیوتر

دانلود رمان چشمان آتش کشیده با لینک مستقیم و رایگان برای موبایل و کامپیوتر

دانلود رمان چشمان آتش کشیده با لینک مستقیم و رایگان

نویسنده:Fatemeh78

تعداد صفحات:197

خلاصه:

یک مرد ، مردی از تبار خون .. مردی با چشمان ماورایی.. مردی که قدرت و سرعتی فراتر از انسان‌های دیگه به ارث برده بود .. مردی متفاوت از تمام انسان‌های دیگه .. ناگریز از تغییری هزارساله.. مردی که هزاران سال پیش در تابوت خود چشمانش را باز کرد و به دنیای تاریکی خوشامد گفت.

 

ابرای خاکستری و تیره که سرتاسر آسمون‌و پوشونده بودن ، کم کم قطره‌ها رو مهمون زمین کردن.. همه‌ی مردم سریع حرکت کردن تا از دست سیل و طوفانی که به راه بود در امان بمونن ..
ولی زیر اون قطره‌های تند و تیز ، یک نفر بر خلاف بقیه‌ی مردم آروم قدم می‌زد.. نگاهش‌و‌ به زمین دوخت و به گودالای لباب از آب نگاه کرد… با استشمام بویی لباش‌و بهم فشرد ..

 

 

– ببخشید آقا می‌شه بهم کمک کنید ؟
اون ازش کمک می‌خواست ، از مردی که برخلاف بقیه‌ بود . یه چیزی اون‌و متمایز می‌کرد .. نگاهش‌و به پای زخم شده‌ی اون دختر دوخت..دستش‌و روی گلوش گذاشت و بازدم عمیقش‌و رها کرد . و آیا این مرد توانایی پنهان کردن نیش‌های برافراشته‌ی سفیدش‌و که در تاریکیِ شب برق می‌زد رو داشت؟

ژانر: #عاشقانه #تخیلی #هیجانی

 

 

 

 

 

  • اشتراک گذاری
لینک های دانلود
  • 1554 روز پيش
  • admin
آرشیو نویسندگان
تبلیغات متنی
درباره سایت
ناب رمان نامی آشنا برای علاقه مندان به خواندن رمان و کتاب، بعید است علاقه مند به خواندن رمان باشید و حداقل یک بار به ناب رمان سر نزده باشید بیش از 4000 رمان رایگان و فروشی در سایت بیانگر قدمت ما در این حوزه می باشد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " ناب رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.