ناب رمان
دانلود رمان | دانلود رمان عاشقانه |nabroman | رمان
ناب رمان
دانلود رمان ناطور دشت | جی دی سلینجر

دانلود رمان ناطور دشت از ناب رمان

دانلود رمان ناطور دشت

دانلود رمان ناطور دشت

خلاصه رمان: داستان از انجایی شروع میشود که هولدن کالفیلد پسر ۱۷ ساله در یک بیمارستان بستری است و قصد دارد عوامل رسیدنش به وضعیت فعلی خود را شرح دهد و پایه داستان از اینجا شکل میگیرد که هولدن به خاطر وضعیت بد تحصیلی از مدرسه اخراج شده و به خاطر این که اب ها از اسیاب بیوفته و با عکس العمل بد پدر و مادرش رو به رو نشه تصمیم میگیره که دو روزی را به سفر و تفریح بگذرونه … ناتور(ناطور) به معنی نگهدارنده باغ هست .

قسمتی از متن رمان:
گفت«پسرم، اگه یه کم بهتر شده بودم، می فرستادم پی دکتر.»خودش از این حرف خیلی حال می کرد. مثِ دیوونه ها با خودش می خندید. بعد بالاخره خودشو جمع و جور کرد و گفت«چرا نرفتی بازی رو ببینی؟ گمونم امروز روز بازی اصلیه.»گفتم«دُرُسٌه. رفتم.
ولی تازه با تیم شمشیر بازی از نیویورک برگشته م.»پسر، تختخوابش عین سنگ بود.رمان ناتور دشت
********
«مال تو… سنٌش به تو نمی خوره، ازت بزرگ تره.»یه دَفه، همین جور بی دلیل هوسِ مسخره بازی زد به سرم، هوس کردم بپرم فنٌ نلسونو رو استرادلِیتِر اجرا کنم. اگه نمی دونی، این فنٌ کُشتیه، می پری گردنِ حریفتو می گیری و اون قدر فشار میدی که حفه شه، البته اگه دلت بخواد. منَم دلم می خواست. واسه همین مثِ پلنگ پریدم رو استرادلِیتِر.گفت«بس کن هولدن! سرِ جدٌت بی خیال شو!» حال و حوصله ی مسخره بازی نداشت. داشت ریش می تراشید.رمان ناتور دشت
********
رسیدیم هتل ادمونت و زدم تو. تو تاکسی محضِ عشق و حال کُلاهو گذاشته بودم سرم ولی قبل رفتن تو هتل از سرم برش داشتم. نمی خواستم شکل خُل و چِلا بشم. که البته خیلی هم بامزه س.

  • اشتراک گذاری
لینک های دانلود
  • 2045 روز پيش
  • admin
آرشیو نویسندگان
تبلیغات متنی
درباره سایت
ناب رمان نامی آشنا برای علاقه مندان به خواندن رمان و کتاب، بعید است علاقه مند به خواندن رمان باشید و حداقل یک بار به ناب رمان سر نزده باشید بیش از 4000 رمان رایگان و فروشی در سایت بیانگر قدمت ما در این حوزه می باشد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " ناب رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.