ناب رمان
دانلود رمان | دانلود رمان عاشقانه |nabroman | رمان
ناب رمان
دانلود رمان وهم با لینک مستقیم برای موبایل و کامپیوتر

دانلود رمان وهم با لینک مستقیم برای موبایل و کامپیوتر

دانلود رمان وهم با لینک مستقیم

نویسنده: زهرا
✨ژانر: #عاشقانه_هیجانی_معمایی_جنایی

📄خلاصه:
نیاز مهر آرا،وکیل پایه یک دادگستری،دختری سر زنده و کله شق،برحسب یک اتفاق وارد پرونده شومی میشه که خارج شدن ازش غیر ممکنه و با خونی که ازش ریخته میشه،بازی شروع میشه… بازی ای که با خون شروع میشه و مردی که در سایه ها مثل یک مار وحشی،یک لَنسِر بزرگه!

وهم،روایتی جنون آمیز و خونینه❤️🤍

 

 

از در و دیوار خونه غم می چکید، یک دست زیر زانو و یک دست زیر سرش گذاشتم و سعی کردم بلندش کنم. نق نقی کرد و من سر پسرم رو به سینه کشیدم و از روی زمین بلند شدم اما بغض سهمگین تر شد، خونه خراب کن تر شد وقتی عطر گرم یارا به شامه ام خورد. دست و پام می لرزید و عکس های اون مرد‌، لبخند داخل عکس هاش،کمر به قتل من بسته بود. خدایا کمکم کن… خواهش می کنم کمکم کن. یارا رو بلند کردم و روی تختش نشستم. قدرت دور کردن یارا رو نداشتم، سرش رو روی سینه ام گذاشتم.

با دقت به چهره غرق خوابش نگاه کردم. خنجر به قلبم زده می شد و قلبم شرحه شرحه می شد. پیشونیش رو بوسیدم و زمزمه کردم: _پسر قشنگم. سرمو که بلند کردم از دیدن قاب عکسش بدنم به رعشه افتاد و دست و پاهام لرزید. خدایا نه!!!! بغض تبر به جانم می زد و بند بند بدنم رو از هم می گسست. به چشم های خندونش خیره شدم و تبر قلبم رو تیکه پاره کرد و صدایی در ذهنم پیچید: “حال قشنگت چطوره افسونگر یل؟” نفسم بالا نمی اومد و قفسه سینه ام درد می کرد…

من داشتم می مردم و پسرم در اغوشم به خواب رفته بود. مرگ خوبی می شد نه؟ چشم های خشکم رو به قاب عکسش دوختم و لب زدم: _حال منو می بینی؟ الان توی ارامشی فرمانده؟ منو می بینی؟ حالمو می بینی؟  تر شد و من با حال رو به موتی لب زدم: _پسرمونو می بینی؟

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رمان هجوم وهم بیابان ها با لینک مستقیم برای موبایل و کامپیوتر

  • اشتراک گذاری
  • 693 روز پيش
  • admin
آرشیو نویسندگان
تبلیغات متنی
درباره سایت
ناب رمان نامی آشنا برای علاقه مندان به خواندن رمان و کتاب، بعید است علاقه مند به خواندن رمان باشید و حداقل یک بار به ناب رمان سر نزده باشید بیش از 4000 رمان رایگان و فروشی در سایت بیانگر قدمت ما در این حوزه می باشد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " ناب رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.